როგორ შეაფასებდით კარტრიჯების ხარისხს

როგორ შეაფასებდით პრინტერების სერვისს

როგორ შეაფასებდით მენეჯერის პროფესიონალიზმს?

ეს ინფორმაცია საჭიროა რათა სისტემამ არ დაუშვას არასანქცირებული წვდომა საიტთან.

ჩვენი კომპანიის შესახებ

კომპანია My Office-ი დაარსდა 2014 წლის მაისში იანის სლავიკსისა და თეიმურაზ დავითაშვილის მიერ, ლატვიის ბაზარზე 12 წლიანი სამუშაო გამოცდილების საფუძველზე.


ეს არის ბიზნესი სრული სერვისის, როგორც ფართო სპექტრის საოფისე ტექნიკის მომსახურების, ასევე ვაჭრობის, სახარჯი მასალების წარმოების და მათი ადგილზე მიწოდება მომხმარებლამდე.
კომპანიის ზრდა ლიდერის პოზიციებამდე განაპირობა ფასეულობების შექმნამ. დღითიდღე პროდუქციისა და მომსახურების განვითარებაზე მუშაობით, ჩვენ ვაკმაყოფილებთ ყველაზე საპასუხისმგებლო კლიენტების მოთხოვნებს. ჩვენი მიზანია - შევქმნათ და გავაფართოვოთ ღირებულებები, რომელიც უზრუნველყოფს გრძელვადიან თანამშრომლობას და ნდობას ჩვენს მომხმარებელთან.


ჩვენ ვზოგავთ ჩვენი კლიენტი კომპანიების თანამშრომლების დროს, სწრაფად უზრუნველვყობთ საოფისე ტექნიკასთან დაკავშირებულ ყველა მოთხოვნას. ჩვენ ვპოულობთ საუკეთესო და ყველაზე მომგებიან გადაწყვეტილებებს არასტანდარტულ სიტუაციებშიც კი, პროდუქციის და მომსახურების ყოველდღიური გაფართოვების, სისტემატიური ტრეინინგების ჩატარების, სწრაფი მუშაობის და პასუხისმგებლობის საფუძველზე.


ჩვენი კომპანიის ხმამაღალი დევიზია <<ოფისი მოქმედებაში!>>, მშვიდად ვინარჩუნებთ კომპანიის ძირითად პრინციპებს: ყოველი შეკვეთა უნდა შესრულდეს უკეთესად ვიდრე შევპირდით კლიენტს!